Охорона атмосферного повітря

Розробка документів для отримання дозволу на викиди
Дозвіл на викиди

Дозвіл на викиди

До цього питання потрібно поставитись вкрай відповідально, тому що від якості і коректності документів залежить термін дії дозволу.

• Коректність документів впливає на:
  • -сплату екологічного податку
  • -дотримання умов дозволу на викиди
  • -перевірку екологічної інспекції, яка у свою чергу може накласти штрафні санкції на підприємство чи анулювати дію дозволу на викиди.
Підстави для отримання дозволу на викиди?
Відповідно до ст. 11 Закону України “Про охорону атмосферного повітря” викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян-суб’єктів підприємницької діяльності, можуть здійснюватися після отримання дозволу, який видається територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів за погодженням із територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони здоров’я.
Процедура отримання дозволу на викиди:
  • 1. Виїзд фахівця на об’єкт та обстеження території підприємства.
  • 2. Проведення лабораторних досліджень.
  • 3. У разі необхідності, складання паспортів установок очистки газу (ПГОУ).
  • 4. Складання звіту по інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин.
  • 5. Отримання інформації про фонові концентрації забруднюючих речовин, кліматичні умови району розміщення підприємства, технічний звіт з визначення географічних координат (у разі необхідності).
  • 6. Публікація у ЗМІ інформації щодо намірів підприємства отримати дозвіл на викиди.
  • 7. Подання в державну адміністрацію запиту про наявність звернень громадян щодо отримання підприємством Дозволу.
  • 8. Реєстрація Звіту про інвентаризацію джерел викидів департмаментом екології місцевої держадміністрації.
  • 9. Складання документів, що обґрунтовують обсяги викидів забруднюючих речовин.
  • 10. Подання документів до ЦНАП (Центр надання адміністративних послуг).
  • 11. Надання рішення від Держпродспоживслужбою (СЕС) щодо можливості надання дозволу на викиди.
  • 12. Отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від департмаменту екології місцевої держадміністрації.
Термін на який видається дозвіл на викиди:
  • -для підприємств І групи-7 років;
  • -для підприємств ІІ групи-10 років;
  • -для підприємств ІІІ групи-необмежений (у разі зміни якісних та кількісних показників викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря діючий дозвіл на викиди, підлягає коригуванню).
Що отримують наші клієнти, замовляючи послуги?

Фахівці Київського центру промекології у стислий термін нададуть послуги Вашому підприємству в отриманні дозволу на викиди, професійно та якісно розроблять проектну документацію та будуть надавати безкоштовні консультації щодо дозволу на викиди та сплати екологічного податку.

Інструментальні
						виміри
Інструментальні виміри

Інструментальні виміри

ТОВ “Київський центр промекології” налічує у своєму складі сертифіковану ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ” вимірювальну лабораторію. Інструментальні вимірювання проводяться у випадку:
  • 1. Проведення робіт направлених на отримання дозволу на викиди;
  • 2. Проведення щорічного контролю за дотриманням нормативів ГДВ, відповідно до діючого дозволу;
  • 3. У випадку розроблення паспортів ПГОУ та емісії щорічних актів ефективності ПГОУ;
  • 4. У разі замовлення послуги сторонніми організаціями різних форм власності.

Вимірювання параметрів пило-газових потоків проводиться відповідно до КНД 211.2.3.063-98 “Метрологічне забезпечення. Відбір проб промислових викидів”.

Перевірка ефективності роботи ГОУ
Перевірка ефективності роботи ПГОУ

Перевірка ефективності роботи ПГОУ

У відповідності до “Правил технічної експлуатації установок очистки газу”, затверджених наказом Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 06.02.2009р. №52 суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати перевірку на відповідність фактичних параметрів роботи ПГОУ проектним показникам (далі – ефективність роботи ПГОУ) два рази на рік для забруднюючих речовин I-II класів небезпеки, що підлягають очищенню, один раз на рік – для забруднюючих речовин III-IV класів небезпеки, що підлягають очищенню.

Якщо клас небезпеки забруднюючих речовин не визначений, перевірка відповідності фактичних параметрів роботи ПГОУ проектним показникам здійснюється з періодичністю, встановленою для забруднюючих речовин I-II класів небезпеки.

Розробка паспортів пилогазоочисних установок (ГОУ)
Розробка паспортів ПГОУ

Розробка паспортів ПГОУ

У відповідності до “Правил технічної експлуатації установок очистки газу”, затверджених наказом Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 06.02.2009р. №52 суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати перевірку на відповідність фактичних параметрів роботи ПГОУ проектним показникам (далі – ефективність роботи ПГОУ) два рази на рік для забруднюючих речовин I-II класів небезпеки, що підлягають очищенню, один раз на рік – для забруднюючих речовин III-IV класів небезпеки, що підлягають очищенню.

Процес оформлення паспорту ПГОУ виконується кваліфікованими фахівцями Київського центру промекології:

  • 1. Виїзд фахівця на підприємство.
  • 2. Проведення повного обстеження та складення схеми ПГОУ.
  • 3. Проведення випробувань та забір зразків газопилового потоку до очищення та після очищення, для аналізу ефективності роботи ПГОУ.
  • 4. Складання протоколів випробувань та вимірювань.
  • 5. Оформлення паспорту пило-газоочисної установки чи споруди.
Здійснення контролю за дотриманням нормативів гранично допустимих викидів (ГДВ) забруднюючих речовин
Контроль за дотриманням нормативів ГДВ

Контроль за дотриманням нормативів ГДВ

При здійсненні контролю за дотриманням встановлених нормативів викидів проводяться прямі вимірювання параметрів газо-пилового потоку (для джерел та речовин відповідно до умов діючого дозволу):

  • • температури;
  • • тиску;
  • • швидкості;
  • • вмісту кисню;
  • • масових концентрацій шкідливих речовин.
Розробка документів для взяття підприємства на державний облік
Взяття підприємства на державний облік

Взяття підприємства на державний облік

• Взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидають в атмосферне повітря здійснює Міністерство енергетики та захисту довкілля України на підставі наказу № 177 від 10 травня 2002 р.

• Київський центр промекології пропонує послугу підготовки всіх необхідних документів для подання до Міністерства енергетики та захисту довкілля України з метою постановки підприємства на державний облік

Оцінка впливу на довкілля (ОВД)
Оцінка впливу на довкілля (ОВД)

Оцінка впливу на довкілля (ОВД)

Відповідно до вимог Закону України “Про оцінку впливу на навколишнє середовище” проведення оцінки впливу обов'язкове для об'єктів та видів діяльності І та ІІ групи.

• До І групи відносяться газо- і нафтопереробні комплекси; теплові електростанції (потужністю понад 50 МВт) і атомні електростанції, ядерні реактори; підприємства кольорової і чорної металургії; підприємства хімічної галузі (біологічно-хімічне, фармацевтичне, біотехнічне виробництво, виробництво мінеральних добрив, лаків, фарб, полімерних матеріалів та інших речовин); поводження з небезпечними, побутовими та іншими відходами (їх зберігання, переробка, утилізація), будівництво аеродромів, автомагістралей, залізниць, річкових портів; забір підземних вод; видобуток нафти і газу з континентального шельфу; будівництво кар'єрів і видобуток корисних копалин; підприємства з виробництва азбесту і азбестовмісних матеріалів; споруди для очищення стічних вод; поступові і санітарні рубки лісового та заповідного фондів відповідно; будівництво ліній електропередачі. Висновок про оцінку впливу на навколишнє середовище для підприємств першої категорії видаватиме Міністерство енергетики та захисту довкілля України.

• ІІ група включає: підприємства лісового і сільського господарств; глибокі буріння з метою захоронення радіоактивних відходів або для водопостачання; підприємства з переробки мінеральної сировини, виробництва і обробки металу; підприємства харчової, текстильної, паперової, шкіряної і деревообробної промисловості; інфраструктурні проекти (будівництво трамвайної колії, трубопроводів, гідротехнічних споруд, ліній метрополітену). Для підприємств ІІ групи висновок про оцінку впливу на навколишнє середовище будуть видавати департаменти екології місцевих держадміністрацій.

• Отримання висновку про оцінку впливу на навколишнє середовище не буде потрібно в разі ліквідації наслідків аварій і надзвичайних ситуацій, забезпечення обороноздатності держави або ліквідації терористичних дій.

• Фахівці Київського центру промекології швидко та якісно розроблять звіт з ОВД та подадуть звіт до Міністерство енергетики та захисту довкілля України або департаменту екології місцевої держадміністрації залежно від групи до якої відноситься об’єкт, для отримання висновку про оцінку впливу на навколишнє середовище.

Поводження з відходами

Розробка документів для отримання дозволу на викиди
Декларація про відходи

Декларація про відходи

Навіщо подається декларація про відходи?

• Згідно Постанови КМУ від 18 лютого 2016 р. № 118 "Про затвердження Порядку подання декларації про відходи та її форми", суб’єкти господарювання у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких показник загального утворення відходів становить від 50 до 1000 умовних одиниць, щороку подають декларацію про відходи.

Які підприємства зобов’ячзанні подавати декларацію про відходи?

• Усі підприємства, незалежно від форм власності є утворювачами відходів. Навіть якщо підприємство не займається виробництвом, а спеціалізується виключно на аудиті, фінансовій, страховій, науковій діяльності, торгівлі чи наданні послуг з обслуговування, в будь-якому випадку в офісі утворюється макулатура, побутове сміття, відпрацьована офісна техніка (відпрацьовані комп’ютери, мишки, клавіатура, факси, телефони тощо), батарейки, відпрацьовані лампи, тощо.

Інформація необхідна для складання декларації:
  • 1. Довідка ЄДРПОУ (виписка/витяг);
  • 2. Акт на передачу відходів іншим власникам або форму 1-ВТ;
  • 3. Електронна пошта та контактний телефон відповідального працівника на підприємстві.

• Фахівці Київського центру промекології, швидко та якісно нададуть послуги по складанню декларації про відходи, подадуть на реєстрацію у департамент екології місцевої держадміністрації.

• Ми пропонуємо послугу екологічного аутсорсингу, у рамках якого, щороку надаються консультативні послуги щодо поводження з відходами та розрахунок ПЗУВ.

Інструментальні
					виміри
Інвентаризація відходів та розрахунок ПЗУВ

Інвентаризація відходів та розрахунок ПЗУВ

• Який документ необхідно мати підприємству полягає у показнику загального утворення відходів ПЗУВ. Як розрахувати Пзув? Показник Пзув розраховується виходячи з кількості відходів, які утворились за звітний рік, кількість відходів об’єднується відповідно до їх класу небезпеки, та до кожної кількості застосовується коефіцієнт. Сума відходів із застосуванням коефіцієнтів кожного класу небезпеки і буде становити ПЗУВ. У випадку, якщо Пзув більше 50 і менше 1000 умовних одиниць – підприємство зобов’язано щорічно у встановлений законом термін реєструвати декларацію про утворення відходів. Якщо Пзув більше 1000 – підприємство зобов’язано складати Реєстрову Карту об’єктів утворення відходів. На перший погляд, все просто і легко, але основним питанням при розрахунку ПЗУВ є правильна класифікація певного відходу відповідно до класів небезпеки.

• Саме для цього, законодавством України передбачено складання Інвентаризації відходів, документу, що визначає відходи, які можуть утворюватися на підприємстві від кожної конкретної діяльності, їх склад та клас небезпеки до якого відносяться відходи. Проведення інвентаризації відходів це складний та відповідальний процес внутрішнього аудиту. Як правило інвентаризація відходів виконується одноразово і не потребує коригувань, окрім випадків, якщо відбулись зміни у технологічних процесах на підприємстві.

Київський центр промекології проведе інвентаризацію відходів та розрахунок ПЗУВ під ключ, від замовника потрібно лише надати копії актів на передачу відходів іншим власникам, або форму № 1-ВТ. Етапи проведення робіт:

  • 1. Виїзд спеціаліста на підприємство;
  • 2. Визначення типу, складу та класу небезпеки відходів;
  • 3. Розрахунок кількості відходів, які утворилися за звітний період та визначення показника ПЗУВ.
  • 4. Розробка інвентаризації відходів.
Перевірка ефективності роботи ГОУ
Форма № 1-ВТ та форма № 1 – відходи

Форма № 1-ВТ та форма № 1 – відходи

ТОВ “Київський центр промекології” пропонує послугу з складання форм звітності:
  • • Форма №1-ВТ (річна) Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари;
  • • Форма № 1 – відходи (річна) утворення та поводження з відходами (подається в Державну службу статистики України).

Вимоги щодо первинного обліку відходів передбачені статтею 17 Закону України “Про відходи” від 5 березня 1998 року № 187/98-ВР та Інструкцією щодо заповнення типової форми первинної облікової документації № 1-ВТ “Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари” (Типова форма № 1-ВТ), затвердженою наказом Міністерства енергетики та захисту довкілля України від 7 липня 2008 року № 342.

Оцінка впливу на довкілля (ОВД)
Оформлення реєстрових карт об’єктів утворення відходів

Оформлення реєстрових карт об’єктів утворення відходів

Основним критерієм для визначення необхідності мати тип дозвільного документу у сфері поводження з відходами, є значення показника загального утворення відходів (ПЗУВ). У випадку коли ПЗУВ становить від 50 до 1000 умовних одиниць підприємство зобов’язано мати зареєстровану Декларацію про відходи. Але, якщо значення ПЗУВ перевищує 1000 умовних одиниць, то підприємство повинно скласти та подати реєстрову карту об’єктів утворення відходів. Форма, зміст, перелік державних органів, які погоджують та затверджують Реєстрову карту ОУВ регламентується відповідним наказом Міністерства енергетики та захисту довкілля України №41 від 17.02.99 року.

Фахівці Київського центру промекології розрахують кількість ПЗУВ, оформлять для вашого підприємства реєстрову карту та нададуть всі необхідні консультації у найстисліший термін.

Отримайте безкоштовно консультацію

про нас

01

Команда

Наші співробітники ефективно поєднують сучасні технології та екологічні стандарти з бездоганним знанням чинного законодавства

02

Досвід

Досвід роботи екологічного напрямку з підприємствами різних галузей: будівельної, харчової, фармацевтичної, енергетичної, деревообробної, машинобудівної та інших.

03

Співпраця

Плідна співпраця із державними установами такими як: Міністерство енергетики та захисту довкілля України, управління та департаменти екології міських та обласних державних адміністрацій,міська та обласна Держпродспоживслужба.

04

Комплексний підхід

Пропонуємо своїм клієнтам повний цикл послуг екологічного напрямку у повній відповідності до чинного законодавства та сучасних норм і вимог.

Наші клієнти

Екологічна лабораторія та сертифікати

Форма зв’язку

Loader
Спасибі! Ваша заявка прийнята.